
Začátek: | 8.12.2022 |
Stav: | Lze se přihlásit |
Variabilní symbol: | 2212209 |
Místo konání: | On-line |
Lektor: | Mgr. Klára KADÉTOVÁ Ph.D. |
Cena: | 2000 Kč |
Dotovaná cena pro veřejnou správu a neziskové organizace: | 2000 Kč |
On-line školení, živý přenos
- účastníci den před seminářem (nejpozději do večera) obdrží materiál ke kurzu v PDF formátu
JAK BUDE ŠKOLENÍ PROBÍHAT:
- On-line školení proběhne přes aplikaci ZOOM.
- Připojení je velmi jednoduché, den před školením (nejpozději do večera) vám zašleme návod na připojení a přístupové údaje.
KONTAKTY:
Zákaznická linka
pondělí - pátek: 10:00 - 13:00
Jste prodavač nebo podavač?
Průzkumy prokázaly, že celá řada začínajících i zkušených obchodníků dosahuje nižších výsledků, než by odpovídalo jejich potenciálu. Jedním z nejčastějších důvodů je nedodržení některých ze základních pravidel úspěšného prodeje. Prostřednictvím praktického nácviku si každý z účastníků uvědomí, které z jeho postupů jsou správné a které mu naopak brání v dosažení potřebných výsledků.
Cílem školení je zdokonalit principy profesionálního prodeje, osvojit si zásadní dovednosti vedení prodejních rozhovorů, naučit se dobře zjišťovat potřeby zákazníků, efektivně prezentovat své zboží nebo služby.
On-line školení, živý přenos
08.45-09.00 Připojení účastníků
09.00-14.00 Odborný program
• Nové trendy v obchodování
• Základy obchodního jednání
• 6 etap obchodního jednání
• Příprava na jednání – dobrá příprava = polovina úspěchu
• Akvizice nových klientů
• Tipování zákazníka
• Získej zákazníka v prvních 5 větách
• První kontakt u nového zákazníka – nač si dát pozor
• Rozpoznání kupních signálů
• Co to je prodejní argument - prodávejte užitek
• Tipy k jednání o ceně
• Techniky podporující uzavření jednání – salámová technika, kývající pes, strategie ticha…
• Follow up - aktivita v dalším postupu práce se zákazníkem
• Péče o klienta – na co nesmím zapomenout
• Zpětná vazba z návštěvy zákazníka – co, proč, kam a jak si zapisovat
• Reflexe celého tréninku
Seminář je určen obchodním zástupcům, prodejcům či obchodníkům a dále všem, kteří přicházejí do osobního styku s obchodními partnery nebo jsou jinak zaměřeni na obchodní činnost či komunikaci s klienty a tuto činnost již nějaký čas vykonávají.